در حال بارگذاری ...
شنبه 8 دی 1403

اطلاعیه کمیسیون موارد خاص درخواست سنوات ترم 6

 

اطلاعیه کمیسیون موارد خاص درخواست سنوات ترم 6

 قابل توجه دانشجویان ورودی بهمن 97 وقبل از آن

این دسته از دانشجویان در صورتیکه واحد باقیمانده دارند ومتقاضی  ادامه تحصیل در مهر 1400 می باشند جهت دریافت مجوز سنوات ترم 6 از تاریخ  1400/05/16 لغایت 1400/05/31 جهت تشکیل پرونده و ارسال آن به کمیسیون موارد خاص استانی به سامانه سجاد به آدرس portal.saorg.ir مراجعه نمایند.

در صورت عدم ثبت نام و عدم آپلود مدارک در موعد تعیین شده، دانشجو در ترم آینده قادر به ادامه تحصیل نخواهد بود. 

برای استفاده از خدمات سامانه، ابتدا باید در سامانه portal.saorg.ir، پیش ثبت نام صورت گیرد و نام کاربری و کلمه عبور دریافت شود سپس با ورود مجدد به سامانه portal.saorg.ir توسط گزینه " ورود"، باید مراحل تکمیل پروفایل شامل تکمیل اطلاعات شخصی و تحصیلی، انجام شود. در نهایت درخواست کمیسیون خود را از منوی خدمات ثبت و پیگیری نمایید.

تذکر:

  1. ثبت نام در سامانه و دریافت نام کاربری و رمز عبور، به معنی ثبت درخواست نیست. پس از اتمام کلیه مراحل ثبت نام و تکمیل درخواست کد پیگیری برای شما ایجاد و نمایش داده خواهد شد.
  2.  در ورود اطلاعات خود نهایت دقت را داشته باشید. درصورتیکه اطلاعات ثبت نام را ناقص وارد نمایید ممکن است به خدمات مورد نظر خود دسترسی پیدا نکنید.

  شرایط درخواست سنوات ترم 6:

1- مشروطی بیش از سه ترم نداشته باشند.

2- معدل کل باید حداقل 12 باشد.

3- تعداد واحدهای باقیمانده حداکثر 24 واحد باشد.

4- وقفه یا مرخصی تحصیلی در نیم سال آخر 992 نداشته باشند.

5- آخرین نیم سال تحصیلی بهمن 992  باشد.

* دانشجویانی که یکی از شرایط فوق الذکر را نداشته باشند  به عنوان مثال معدل کل زیر 12  در قالب 3 ترم مشروطی، مدارک آنها  بررسی می گردد و این دانشجویان ملزم به ارائه مدارک و مستندات قابل طرح در کمیسیون می باشند.