در حال بارگذاری ...
جمعه 7 دی 1403

اطلاعیه کمیسیون موارد خاص دانشجویی

قابل توجه دانشجویان ترم پنج و بالاتر، دانشجویان 2 ترم مشروطی با معدل کل زیر 10، دانشجویان 3 ترم مشروطی و بیشتر

دانشجویان ترم پنج(با بیش از 24 واحد جهت فارغ التحصیلی) و سنوات بالاتر، دانشجویان 2 ترم مشروطی با معدل کل زیر 10، دانشجویان 3 ترم مشروطی و بیشتر موظف به مراجعه به سامانه سجاد و طی مراحل ثبت نام و درخواست ادامه تحصیل تا تاریخ 31 مردادماه 1401می باشند.

راهنمای ورود دانشجویان جهت ثبت نام و ثبت درخواست ادامه تحصیل در سامانه سجاد به نشانی الکترونیکی https://portal.saorg.ir جهت طرح در کمیسیون موارد خاص به پیوست می باشد.
 

دانشجویان ترم 5 با حداکثر 24 واحد درسی نسبت به دانلود فرم 220 ضمیمه اقدام و سپس تکمیل و از طریق سامانه آموزشی بوستان طبق راهنمای ذیل در قالب تیکت ارسال فرمایند.

نحوه ارسال تیکت : منوی تیکت – تیکت – افزودن(+) – عنوان تیکت(با توجه به موضوع تایپ شود) – نوع تیکت(نوع تیکت با توجه به گزینه ها مشخص شود) – متن درخواست در محل در نظر گرفته شده تایپ شود جهت اضافه کردن فایل( صرفا با پسوند GPJ) در محل تایپ متن درخواست کشیده و رها کنید – ثبت(با نماد تصویر دیسکت در بالای صفحه مشخص شده است).

عدم مراجعه این دسته از دانشجویان به منزله عدم تمایل به ادامه تحصیل بود و اداره آموزش نسبت به ثبت وضعیت اخراج اقدام خواهد کرد.
 

به درخواست های بعد از تاریخ 31 مردادماه 1401 پاسخ داده نخواهدشد.
 

مراحل ثبت درخواست دانشجو و گردش کار در سامانه سجاد در سه سطح الف) دانشکده ب) استان ج) مرکزی به شرح زیر می باشد:

    سطح دانشکده

ثبت درخواست دانشجو در سامانه سجاد-بررسی کارنامه در کارتابل کارشناس آموزش-بررسی مدارک و مستندات دانشجو در کارتابل دبیر کمیسیون و تعیین طرح و یا عدم طرح در شورا-تشکیل جلسه و رای و ابلاغ رای اعم از داخلی یا در سطح استان در کارتابل کارشناس کمیسیون

    سطح استان

مراجعه ی دانشجو به پورتال خود جهت واریز وجه(چنانچه وجه واریز نشود، قابل مشاهده نیست)-مشاهده و بررسی مدارک در کارتابل کارشناس کمیسیون استان-بررسی مدارک و مستندات دانشجو در کارتابل دبیر کمیسیون و تعیین طرح و یا عدم طرح در شورا-تشکیل جلسه و رای و ابلاغ رای اعم از استانی یا ارجاع به مرکزی در کارتابل کارشناس کمیسیون استانی

    سطح مرکزی

مراجعه ی دانشجو به پورتال خود جهت واریز وجه(چنانچه وجه واریز نشود، قابل مشاهده نیست)-بررسی مدارک پرونده های ارسالی از استان-بررسی مدارک و مستندات دانشجو در کارتابل دبیر کمیسیون و تعیین طرح و یا عدم طرح در شورا-تشکیل جلسه و رای نهایی و ابلاغ رای د رکارتابل کارشناس کمیسیون مرکزی-مشاهده ی رای در کارتابل توسط کاربران و دانشجو
 

جهت کسب اطلاع بیشتر در این خصوص می توانید با شماره 03432150172
خانم  نقی پور  کارشناس کمیسیون موارد خاص تماس بگیرید.
❌در صورت عدم ثبت نام تا موعد تعیین شده، دانشجو در ترم آینده قادر به ادامه تحصیل نخواهد بود.❌
 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون دانشگاه و کسب اطلاعات روزمره از سایت آموزشکده فنی و حرفه ای دختران کرمان  و کانال های ارتباطی بازدید بعمل آورده و اطلاعیه و خبرها را دنبال کنید.

 آموزشکده فنی و حرفه ای دختران کرمان 

https://d-kerman.nus.ac.ir

.