در حال بارگذاری ...
یکشنبه 9 دی 1403

نکات مهم مربوط به امتحانات پایان ترم نیمسال اول 1401

.

  • دانشجویان عزیز  ضمن عرض خدا قوت و آرزوی توفیق و سلامتی با توجه به نزدیک شدن به زمان شروع امتحانات پایانی نیمسال اول 1401 - 1402، توجه شما را به نکات زیر جلب می‌نماییم:
  •  دانشجویان شهریه پرداز جهت شرکت در امتحانات و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و همچنین مشاهده نمرات اعلام شده و ثبت اعتراض که از شنبه 10 دی ماه شروع خواهد شد، حتما نسبت به پرداخت بدهی، از بخش امور مالی و گزینه پرداخت الکترونیک شهریه، اقدام نمایند.
  •  از پرداخت شهریه توسط دستگاه های پوز داخل دانشکده جداً خودداری فرمایید. پرداخت از طریق پوز در پرونده مالی دانشجویان ثبت نخواهد شد.
  •  تاریخ امتحان، ساعت شروع، محل آزمون و شماره صندلیِ آزمون فقط در کارت ورود به جلسه درج شده است.
  • جهت  شرکت در امتحانات پایان ترم و اطلاع از زمان امتحانات  کارت ورود به جلسه آزمون از روز یکشنبه 11 دیماه  در منو امور آموزشی قابل دریافت خواهد بود دانشجویان شهریه پرداز میبایست قبل از دریافت کارت ورود به جلسه بدهی خود را  تسویه حساب نمایند.* 
  •  
  •  همراه داشتن *کارت ورود به جلسه آزمون  و کارت دانشجویی * در حوزه امتحانی الزامی  است.
  •  با توجه به اینکه آزمون رأس ساعت مقرر برگزار می‌گردد، نیم ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه امتحانی حضور داشته باشید 
  •    از ورود دانشجویان با تأخیر  در جلسه امتحان ممانعت بعمل می‌آید.
  •  تاکید می‌گردد 30 دقیقه قبل از شروع جلسه امتحان در محل سالن امتحانات (سالن ورزشی) دانشکده حاضر شوید. (درب سالن، پس از شروع امتحان بسته خواهد شد).
  •   دانشجویان هنگام ورود به سالن امتحانات حتما باید پوشش وحجاب اسلامی را رعایت کنند ومانتو مناسب دانشجویی ومقنعه داشته باشند دانشجویی که پوشش اسلامی را رعایت نکرده باشد از ورود دانشجو به حوزه امتحانی ممانعت به عمل می آید* 
  •   استقرار  بر روی صندلی تعیین شده در جلسه امتحان الزامی است.
  •  دانشجویانی که به‌طور همزمان دو امتحان دارند، قبل از شروع امتحان جهت هماهنگی به مراقب اطلاع دهند
  •  از آوردن کیف، جزوه و وسایل اضافه به جلسه امتحان خودداری نمایید از پذیرفتن امانات و وسایل همراه داوطلبان  معذوریم .
  • صحبت کردن در  جلسه آزمون و به همراه داشتن وسایل الکترونیکی ومخابراتی از جمله : تلفن همراه، ساعت هوشمند، ماشین حساب حافظه دار، هرگونه کیف، کتاب، جزوه، یادداشت و وسایل اضافه و تغییر محل صندلی و اختلال در نظم حوزه امتحانی ، و...... در جلسات امتحانی تقلب محسوب شده و دانشجوی خاطی ضمن دریافت نمره 0.25، به شورای انضباطی دانشکده معرفی می شود ( نمره 0.25 تا پایان تحصیلات در معدل کل دانشجو تاثیر گذاشته و با جبران نمره جایگزین نمی شود).
  • دانشجویانی  که با نظر کمیته انضباطی نمره  0/25  کسب می نمایند، نمره مذکور در  ریزنمرات و معدل کل اینگونه دانشجویان محسوب می گردد.
  • درج مشخصات دانشجو بر روی کلیه اوراق امتحانی ضروری است.
  •  غیبت در جلسات امتحان به منزله دریافت نمره صفر می باشد و دانشجو موظف است  دوباره  درس را در نیمسال بعد انتخاب نماید
  •  (در هر جلسه امتحانی امضای صورت جلسه حاضرین الزامی است).
  • درصورت داشتن غیبت بیشتراز سه شانزدهم مجموع ساعات هر درس و اعلام حذف بدلیل غیبت کلاسی توسط استاد محترم به آموزش، آن درس نمره صفر منظورشده و درج آن درس در کارت ورود به جلسه امتحان حقی برای دانشجو ایجاد نمی کند.
  • جهت مشاهده نمرات موقت وارد شده توسط اساتید لازم است که از منو سمت راست امور آموزش / نظر سنجی استاد هر درس را با دقت و صداقت ارزشیابی فرمایید پاسخ های دقیق شما آموزشکده را در برنامه ریزی بهتر کمک خواهد کرد.
  •   از ثبت نظر سنجی به همه سوالات هر درس  در صورت ثبت نمره موقت توسط استاد میتوانید نمره را مشاهده و در صورت نیاز به تجدیدنظر(اعتراض) در منو مربوطه برای استاد پیام قرار دهید استاد پس از مشاهده ، پاسخ را در همین منو خواهد داد.
  •  اعتراض به نمرات فقط از طریق پورتال شخصی در سامانه بوستان و در بازه زمانی تعیین شده امکان پذیر است
  • جهت انجام مراحل فارغ التحصیلی از تاریخ 1401/11/15 به بعد جهت تسویه حساب به واحد آموزش مراجعه فرمائید.